نوکیا دعوتنامه‌ای را برای برگزاری مراسمی در MWC ارسال کرد
فافا دانلود
با ما بروز باشید

در مورد گوشی نوکیا که سیستم عامل اندروید را بر روی خود خواهد داشت صحبت کردیم، بر طبق شایعات متوجه شدیم که نام این گوشی Normandy خواهد بود. خیلی‌ها که به نوکیا تعصب دارند و تمایل دارند گوشی آن‌ها نوکیا باشد منتظر هستند تا یک گوشی را ببینند که سخت افزار آن را نوکیا و نرم افزار آن را گوگل ساخته باشد.

 

به گزارش جی اس ام، اکنون نوکیا یک دعتونامه برای خبرنگاران ارسال کرده و اعلام کرده که در روز 5 اسفند در نمایشگاه MWC قصد برگزاری مراسمی را در بارسلون دارد. در این دعوتنامه نوکیا از خبرنگاران خواسته که در زیر یک درخت پر رمز و راز جمع شوند.

 

خبرنگار TheVerge از یک منبع داخلی نوکیا شنیده است که گوشی نورمندی نوکیا در نمایشگاه MWCمعرفی خواهد شد و همانطور که دعوتنامه را می‌بینید تم سبز رنگ و برگ درختان می‌توانند ما را به یاد اندروید بیاندازند.

 

اما همچنان نمی‌توان به طور قطعی اعلام کرد که در این مراسم نوکیا با سیستم عامل اندروید را خواهیم دید، شاید مانند سال قبل نوکیا یک گوشی لومیای جدید را به همراه گوشی‌های آشای جدید خودش را معرفی کند، احتمال اینکه نوکیا یک سرویس مربوط به خودش مانند یک برنامه نقشه جدید را معرفی کند وجود دارد.

 

به هر حال نورمندی معرفی شود و یا معرفی نشود، جی اس ام مراسم MWC 2014 را به طور کامل پوشش خبری خواهد داد، با ما همراه باشید تا ببینیم در این نمایشگاه چه رویدادهایی رخ خواهند داد.

 

 

منبع: androidauthority

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی